onsdag, februar 20, 2008

Eg vil aldri tilbake.......


I går, tirsdag, va eg i byen(Kristiansand) sammen me ei venninne. Me jekk rundt i klesbutikker og såg på kjola, og siden eg e så kresen fant me ikkje ein eg likte godt nok. Eg va egentli litt lei, men me jekk inn i ein siste butikk inne på slottet. Huske ikkje k butikken heite ei gong!!
Så i den eine kroken på veggen hang d mange kjoler og me kikka på dei, men d va liksom ikkje heilt ette min smak. Så såg eg at det va et stativ litt nærmere kassa, så eg jekk bort der for å kikke på dei kjolan. Eg jekk bort og kikka litt og rett errerpå kom butikkdama bort t åkke(eg trudde ho skulle spør om me trengte noe hjelp, vanlig høflighet i butikker), men ho begynte å prate om at d sliter på stoffet når me tar kjolene inn og ut stativet. Og at ho måtte rydd opp etter oss etter at kjoler hadde havna på golve. Me hadde ikkje etterlatt oss noen kjola på golve! Eg holdt på å måba på dette tidspunktet! Så sa venninna mi: "K om me vil ha ein kjole?" Nei, d trudde ho ikkje! (som om ho veit bedre enn åkke k me vil og ikkje!!!!)
Så sa eg, i det eg begynte å gå mot utgangsdøra, "Nei, viss du ikkje vil ha pengan mine så kan eg jo bare gå!!!!!!!" Hørte at ho svarte bak meg: "Nei, d vil eg ikkje!"

Venninna mi stod igjen i noen sekunder og bare måpte ette meg også tusla ho ette meg og tok meg igjen!
Eg va så sinna, tenk å behandla åkke sånn! Får kje noen kunder viss ein behandle de på den måten!

Nå e d morsomt! Ser for meg venninna mi stå og måpe mens eg storme ut av butikken alt for sinna t å ensa at ho ikkje kom hakk i hæl=)

3 kommentarer:

Ingrid sa...

seriøst! Noen er bare ikke egnet til å være selger:P

Anonym sa...

Hehe,eg tykke at eg ser deg stormande ud:D:D..*le for meg sjøl her eg sidde*..Men fytti for ein kondebehandling!
-tonje

Maria den lattermilde sa...

Ingrid: Ja, eg veit! He hørt at d ikkje e fyst gonga d skje på den butikken!

Tonje: Ja, eg syns d e litt morsomt å tenka på! =) Eg ser for meg venninna mi stå igjen å måba i noen sekunda før ho tusla ette meg=)