søndag, august 03, 2008

Mitt store prosjekt...

De siste dagan he eg klart å rydda, organisert å kasta masse ting på rommet mitt. I går demonterte eg senga og pappa sga brenna den. E så gamal og vond! Dessuten sga mamma få pulten på rommet mitt også sga eg setta inn den pulten som eg hadde på Sandane:) D e ganske morro å rydda å gå gjennom ting som eg samla på når eg va liten, brev og bilder! =) men idag e d søndag og d e kviledagen! =) Så eg e veeeeeldig sliten og d passe meg veldig godt å få slappa av! =) I måra håbe eg å få rydda tingan som ligge på toppgen av pulten også kan mamma bære den inn på sitt rom:) åsså kan eg støvsuge heile rommet mitt!! d e ganske stort når du tege ut d meste av rot og møbler og sånt:)

Eg e heilt utslitt i musklan idag!
God bless

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Skjønner godt du blir sliten! men det blir jo bra til slutt og det er jo fint:)

Susanne sa...

Flinke du e Maria:D