tirsdag, august 11, 2009

Nå flytte eg øyeblikk t Stavanger!! =)

Ja, nå skje d! Eg he fått meg buplass på fjelltun og he planlagt å flytta derte på fredag ei gong. Så nå e eg igang med å pakka, eller meir finna ut k eg ikkje sga ta med, si eg sga bu på sånn ein liten plass...
He funnet ut at eg ikkje he så mye kjøkken utstyr. Eg he ingen tallerkena eller bestikk eller gryte, men eg he mange koppa! Dessuten så he eg mange bøker eg så gjerne vil ha med meg, men e kje heilt sikkar på om d e noen plass på d rommet å plassera de... men eg tege de med uansett=)
Eg he masse ting! Eg lika godt å mala, men veit kje om eg får plass t alt maleutstyret på det lilla rommet... jaffal ikkje når ein tege alt eg sga ha med meg og plassera d på et lite rom.............................................

jaja, eg he iallefall ein plass å bu og eg he ein super pappa som gidde kjøra flyttelasset mitt t Stavanger på fredag! =) Så på fredag flytte eg t stavanger og bli veranse der ei god stund ja! =)
JIPPI! GUD ER GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

så bra du er frisk nok til å flytte da:) lykke til i stavanger:)