mandag, november 06, 2006

På Lindefjell ijenn...

Kom inn døra heima på Lindefjell ca hall 12 på fredag... Pappa hadde satt på ovnen på bade "mitt"(bade på lofte e på en måde mitt bad, sjøl om lillebror min åo bruge d) å mamma hadde redd opp senga å alt va bare luksus!! Dessuten hadde eg råme heilt for meg sjøl å bare mitt rot :-D
Lørdags mårran fekk eg ede frokost me mamma å fortalt masse a d eg he opplevd dei siste 6 veken, si siste eg såg ho... Eg slappa a å d va stille, noe merkeli følelse d der... D va faktisk heilt stille i stilletida me Gud denna mårraren... Merkeli, e liksom ikkje heilt vant me d å i lengden e d ikkje d besta hellar he eg funne ut(visste d egentli frå før)... Å i løbe a lørdagen fekk eg besøk Tonje, kjørt vidare øve t Eiken å våre me Tina å va me ho på lille yngres å så va me på yngres som hadde kåme t mat-delen... Så kjørte eg rundt me Christine å d va kjempe kosli! Ho e et stykke bra menneske! Å ja, eg fekk våre heima hos Tina litt åo før eg måtte ta bilen for å kjøra heim t senga mi på Lindefjell. Detta tege vanligvis ein hall time å e ikkje så veldi farlig, men sian eg va så usannsyli trøytt va d visst ein ganske farlig tur, så takk t Gud at ingenting skjedde... Anbefale ingen å kjøra når di e usannsyli trøtte...
Åja syndagen!! Den middagen va fantastisk! Følte at d va jul, rett å slett!! For pappa laga ribba t middag å mamma laga riskrem - ting t dessert å d e jo så jul som d jenge an å få d utenom jul alså:-) Å eg låg å slappa a på sofaen å såg på fjellan å skyan å eg fant ut at fjellan på vestlande e så mye høgare enn dei me he heima på Lindefjell...Den største fjelltoppen e på høgde me dei lågaste fjelltoppan me såg på Sandane...
Å så prikken øve i'en va at mamma hadde laga snikkars kaga t meg :D Eg bare lliga den kaga så masse!!!!!!! Eg he ein bra familie, som virkeli vett å gleda meg når eg e heima!
Så e d resten a syndagen, hmm... Eg kjørte ein tur t togstasjonen for plotseli hadde d skjedd ein misforståelse mellom lillebror min(Ole Martin) å mamma...så han ringte å spurte kor me blei a å sian mamma å pappa kvilte middag(noe eg kjem t å jøra når eg e på deira sin alder, ein luksus ting me å bli eldre og ikke gammal) så tok eg golfen å kjørte ned dei 25 minuttan ne t stasjonen. Ja, åsså skreiv eg i jornalen min, men d tok litt lengre ti enn eg egentli hadde planlagt for ploseli va eg så trøytt at eg måtte legga meg å jornal-skrivinga va for såvidt ferdi åo då så.............. jaaa... så va d mandagen då... Hmm, våkna litt tili åt frokost aleina og tok derette ein lang å deili dusj å slappa a litt å pakka å sitte nå å skrive å vente på at klokka sga bli nok t at mamma sga "våkna" frå kvilen sin, sånn at eg kan plaga ho me d som trengs å veda....
Sånn va d på Lindefjell denna fyste helga i november å d e nå bare 4 veke t fyste helga i desember, men då e eg på basen i Skien og prøve å lura ei go venninna, men d e ein heilt ann historie.....
Å nå e eg uvenna min data for den vil ikkje gå inn på internett...

5 kommentarer:

BTW sa...

HeiHei:)Må bare få sei at d va kjempe koselig me besøg a dg;)Ser fram t Jula når du kjeme heim:)Klem

Laila sa...

Du fantastiske Maria :)
Hørtes herlig ut å ver hjemme og få slappt av... eg tror eg tar d i julå eg!

Anonym sa...

Heisann Maria! Virket som om du synes det var kjekt å komme hjem... skal også heim om ikke så lenge, ser fram til det... Fekk nesten litt heimlengsel av å lesa bloggen...

Maria den lattermilde sa...

Tonje, d va kjempe kosli å besøga deg! Eg set åo fram t jula:) Du e ein goe venn!! :-)
Laila, d va herli! å eg glede meg t Jul, sjøl om d e heilt konge her!! :-)
Heeei Jarle!! så kosli at du kommentere bloggen min... d va bra å vera heima:-) Fekk nesten treffa brodaren i midten, men så kom an kje heim ligavel:-(

Anonym sa...

Hei! har lest om helga di heime. Ei flott side du viser fram og deilig å ha deg heime.Som du vel merka var eg ikke helt ovenpå. kjekt å se det fra din side.Ønsker deg masse fine dager i Skien, og gleder meg til du kjem heim att. Har du bestilt bilett? Mamma