mandag, november 19, 2007

Tid for oppdatering


Denne veka som akkurat har starta inneholder:
- Bønneveke --> Ei veke i bønn for Gloppen(Sanane ligg i Gloppen kommune)
- Besøk av et team fra DTSen i Skien
- Bursdagsfest for ei av go`jentene her på Sandane
- Ungdomsmøte
- Bønnevandring
- Leir
- Skulebesøk for dts teamet
-------------------------------------------------------------------------------

Så ka har skjedd siden sist?
- Byen for Jesus samling på basen i Skien
- Mange utfordringer!!
- Mange gode venner!
- Lang vente tid hos legen:(

Så etter at eg va i Oslo sist helg(ei veke siden) reiste eg t Skien og vi var samla ca alle teama innen for Byen for Jesus! ikkje heilt, men alle dei teama som har folk fra DTSen min i seg=) Veldi gøy å treffa igjen mine gode gamle DTS venner!
Men denne tiden i Skien inneholdt mange utfordringer og noe av det inneholdt indre helbredelse for hjerte mitt og andres hjerte(halleluja!!) Og andre utfordringer som ikkje va så gøye!
Men eg må jo t legen igjen og sjå om ho kan hjelpa meg med å finna ut noe meir om min trøtthet..........

Det va litt om meg.............................men siden ingen kommentere så e d vel egentli ikkje sikkart at noen lese dette å då kan eg jo egentli slutta å blogga......hmmmmmm, d må eg tenka litt gjennom!

Håppa låppa t neste gong! =) =)
Søk Gud og sjå at han er GOD!
kÅoZ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Keep blogging!
Jeg er nysgjerrig på den utrfordringen din...må nok prøve å få ringt deg en dag!

Savner deg maria!

Anonym sa...

Vist du slotte å blogga,så slotte eg au mia!
;)

Malin sa...

IKKE SLUTT Å BLOGG, MARIA!!!

Hæhh!... En som har kjent meg fra jeg var lita!! "what!" Sikker på at det var meg og ingen som ligner, har samme navn, etc... Hvem er han/ hun - er veldig (!) nysgjerrig nå! hehe... :)

Love from bunkbed-venninna di!!!;)