søndag, desember 16, 2007

Fantastisk helg!!

Teamet va på besøk t familien t Anders(teamlederen min)! Dei e ein fantastisk familie og du kjenne Guds fred som kvile over huset og digge å få lov å vera der i ny og ne=)
De e heilt fantastiske og med å vera der merke eg at d e lettere å forstå koffor Anders gjør som han gjør og kossen han e blitt den fantastiske mannen han e! Han he sånt et godt og reint hjerta!! Han e omsorgsfull og ønske oppriktig at alle skal ha det godt og utføre det i praksis(ikkje alltid lika vellykka, men motivan hans e gode!!)!!!
Takk Herre for at du satte Anders på teamet her på Sandane, sammen med meg og Ekki! =)
Gud e god!
Smak og se at Herren er god! Har du gjort d??? Eg anbefale deg å gjøra det!! Du vil ikkje bli skuffa=)=)=)

Kåoz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har eit spørsmål til deg: Korleis kan ein menneske ha eit reint hjarta når det står dette i Bibelen: "Hjarta er meir svikefullt enn noko anna, det kan ikkje lækjast. Kven skjønar seg på det?" (Jer.17,9)?

Maria den lattermilde sa...

Hmmm... Eg he egentli aldri tenkt på det...Veldig godt spørsmål og eg he desverre ikke svar på d, men du kan jo lese i esekiel 36,26-27! Eg tru kanskje at Gud tar bort det hjerte som ikke kan legast og setter inn ett nytt et. Men eg anbefale deg å spør Gud, han ønsker å svare deg=)
Guds fred og velsignelse=) Kåoz