mandag, april 12, 2010

Mandag 12 april 2010 kl 0900-1300(eksamen)

Nå sitter alle mine medstudenter og har eksamen, mens jeg ikke møter opp. "Bare" fordi jeg har vært syk hele uken og nå er jeg bare sabla trøtt. Jeg hadde faktisk sett fram til å ta eksamen og få den unnagjort. I stedet skulle jeg klare å bli syk uken før og dermed ikke fått lese/skrive og dermed er jeg ikke i stand til å ta eksamenen. Jeg må rett og slett vente helt til i slutten av august(eller begynnelsen av september). Ikke noe å gjøre med det.

Jeg skal i morgen tidlig ta toget hjem for å gå til legen og for å slappe godt av hjemme. Jeg skal være der til torsdag tidlig om morgenen. Toget går litt over 8 og vi regner alltid minst en halv times kjøring til stasjonen. Når du har en sliten kropp er det tidlig, men det som venter meg i andre enden av togturen er vel verdt det! Der venter en liten uke sammen med mitt favoritt ektepar, Laila og Jonathan! Meg og Laila skal på konferansen med navnet "Himmelen inntar jorden" og det blir også bra. Jeg gleder meg(og gruer meg litt) på det Gud har for meg der. I det lange løp vet jeg at alt Gud har for meg er bra, men det betyr ikke at alt skjer smertefritt. Derfor gruer jeg meg litt også, men gleder meg mest. Skal bli virkelig godt å treffe mine to gode venner Laila og Jonathan! =D

Gud er god! =D

Ingen kommentarer: