onsdag, oktober 03, 2012

Dagens mål...

... er å rydde siste rest av stova, tørke støv og støvsuge. D trengs virkelig! E d då ikkje typisk at eg idag når detta e målet mitt heller he lyst å sitta her og skrive på bloggen min, som eg vanligvis ikkje orke skriva på...
Ja, sånn e d me så mangt i dette livet. Men eg sga klare d, for eg he venta lenge. Eg he planlagt dette lenge og endelig he eg nok overskudd og min egen støvsuger(viktig me egen!).

Så et par bilder eg fant i mine bilde "arkiver" på dataen min:

Det første er rett og slett meg midt i ei latterkrampe i bryllupet til mine kjære venner Laila og Jonathan =D


Dette andre er et bilde eg skannet inn på datan for en stund siden. Du ser meg sammen med min lillebror Ole Martin og min storebror Jan Tore. E me ikkje flotte i arva kle? Lillebror min he uten tvil arva min dress og eg he arva storebror min sin dress og eg tipp Jan Tore he arva sin av Jarle, min eldste bror. hihi


Oppdatering 3 timer etter eg skreiv dette e eg heilt ferdig å tørke støv i krinker og kroker, støvsuge soveroms golvet og vakse det same golvet. Eg he rydda siste rest(d meste av ryddinga skjedde ein ann dag) og støvsugde golvet i stova + moppet det. Eg støvsugde golvteppet og sofaen. Eg flytta rundt på møbler for å nå inn t krinker og kroker. Ja, nå e eg absolutt stolt av meg sjøl og ser for meg at resten av dagen bli brukt på sofaen med veldig god samvittighet =D

2 kommentarer:

Elise Kristine sa...

Flink du rr

Janne Pedersen sa...

Heisann Maria!

Nå hoppe vernepleieren i meg frem: D finnes ulike typer mål, og trivselsmål e jo ein av di. Så då oppfylle du jo uansett någen mål te stadighet, sånn eg ser d;) Fysst blogging og så husarbeid, I like it! Flinke du e! Målretta Maria:) Så heeerlig latterbilde av deg, d e så typisk deg! Skjønt:) Koselig me barndomsminner og! Klemmen