tirsdag, oktober 10, 2006

Bare vas....

I dag måtte eg stå opp ekstra tili for eg he frokosten... d vil sei at eg i håba me to andre må laga frokost som inkludere å laga eggerøra av 50- 70 egg, laga havregrøt å kutte opp agurk, paprika å diverse. Kutte opp brød å alt d der.......
Men sånn ellars he eg d veldi bra:)
Denna vekas tema e Guds ord/bibelen og læraren heite Lars Olav Gjøra. Han e va stab på Eintrøa i fjor å derfor he eg troffe han før då eg besøkte bror min, Jarle. D å ha bibelen som tema for ei veka e faktisk ganske tongt, jaffal for meg. For d fysta prate han ufattelig god engelsk å bruke di ordan eg ikkje ei gong kan på norsk(heldigvis øvesette di engelsken t norsk ennå) å eg he store problema me å konsentrera meg om sånt, menmen... Eg fær nå me meg d viktigaste, tru eg:)
Noe som ikkje he skjedd me meg før e at eg ikkje he heimlengsel!! Men sga vel ikkje sei d for fort, for d he jo faktisk ikkje gått meir enn 3 vege!! Eg føle eg he våre her i månedsvis!! D bety at d skje kjempe mye... Ja detta blei masse rot å mange utropstegn!! Hehe...
Eg he kje våre så flinke t å ta bilda ette villmarksturen, så dei kjem seinare...
Gud e GOD!!! Guds fred vera me deg:)

3 kommentarer:

HMM sa...

Det er godt å høre at det går bra me deg.
Gud velsigne deg rikt!!!

Anonym sa...

Hallo Maria :D måtte bare inn å sei hei, når eg plutselig havna over bloggen din.. kjenne eg glede meg te å holda meg oppdatert over ka som skjer der borte i skien. herligfred, så spennende. hils te laila. du e steinbra"!!

Anders sa...

Hei Maria! Det er å ha deg her! Og endå bedre; at du skal på team til Sandane!! :) gleda meg!