mandag, oktober 23, 2006

Teamweek to Sandane

Jepp du leste rekti, me sga endeli på team! Å eg e me på d teame som reise t Sandane å d e i Sogn og Fjordane ein plass(å eg håbe eg ikkje e heilt på jorde, for meg å geografi e liksom ikkje så lige).... Ledaran mine heite Sindre og Einar, de andre e Jan frå Tyskland, Adrian frå Asker,Lise fra Lyngdal, Tuva Linn frå Evje, Kathi frå USA og meg. Eg he ikkje noen bilda akkurat nå, men håbe at d kansje kjem ette denna vega. He kje me meg dataen å veit derfor ikkje om eg kjem meg inn på noen før ette team vega e øve:)
I måra kveld sga me ha et møte kl 7 å eg sga ha andakten!!! uææææ! K skje?!?! Eg ha andakt, noe stemme ikkje...? Eg grue meg, for me planla møte litt tiliare i dag å derfor he eg ikkje fått begynt å tenka ordentli på kossen eg sga ha andakten å sånn... jaja! Nå e eg totalt avhengig a Gud, så... Men nå må eg stikka for me sga pakka tingan åkka ut i bilen... reise i måra rett ette frokosten.... Guds fred!

3 kommentarer:

Anders sa...

Oj, oj.. no e det berre få timar til dokke kjem.. gledar meg! :)

Frk. Tjoms sa...

:D:D:D:D miss ju...
ænd aim gleding mei till ju ar kåmmin ghåome agenn!

Maria den lattermilde sa...

Frk.tjoms: Eg tru kje eg sga t Stavanger:( Eg reise heim t mamma å pappa å får litt stille tid:)