onsdag, november 01, 2006

Sandane e BRA!!

Noen stikkord på k som skjedde då me va på teamvega t Sandane:
  • Ungdomsmøte fyste kvelden(tirsdagen) å eg hadde andakten!!! Hallo meg ha andakt, d e jo nesten usannsynli, men d jore eg å all ære t Gud for at d jekk bra!!
  • Slappa av.
  • Forberedelsa
  • Cellegruppe
  • Delte ut kakao på torsdagskvelden
  • Lærte "The Jesus dance"
  • Hadde et opplegg på en skule på størrelse me min barne- og ungdomsskule
  • Va heima hos et eldre ektepar å fekk heimelaga middag
  • Prata på et ukjent språk me Kathi å hadde ein seriøs(jaffal ganske seriøs) samtale, så lenge eg klarte å holda ei alvorlig/seriøs mina:)
  • Hadde et ungdomsmøte for 6 ungdomma å 4 av dei ønska å ha Jesus med på veien! HALLELUJA!
  • Ungdomskvelden inneholdt drama, sketch, vitnesbyrd, leka, heimalaga pizza:D
  • Søndagen va me på Gudstjeneste i kjørka som me øvenatta i, å haddde 2 vitnesbyrd å "The Jesus Dance"
  • Me hadde litt forsinkelsa me å kåma heim...menmen kom heim t Skien ca 04.15 mandag morgen...
  • Til slutt Sandane he ein UTRULI vakkar natur eg bli heilt øvevelda a Gud og hans storhet!!





Her va noen a Guds vakre natur i/på Sandane(fant aldri ut om d e i Sandane ellar på Sandane) å eg ønske me dessan bildan å je Gud ennå meir ære for at han lot meg få vera i nærheten a så masse vakkar natur i ei veka!! Å eg kunne så budd der, alså:) Så mye finare enn noe her i Skien!! Ingen "natur" - ting her i Skien kan måla seg me Sandane....

GOD bless YOU, my Friend! He loves you for being you!

5 kommentarer:

Anders sa...

Dette trur eg er ein av dei beste postane eg nokonsinne har lest Maria! :D Saa bra aa hoyre kva som har skjedd, og at du kunne nyte den vakre vestlandsnaturen!! :) Gledar meg til aa hoyre meir detaljert fraa veka naar vi kjem tilbake i slutten av november! Og: det heiter PAA Sandane. Saa veit du det :)

Anonym sa...

God helg:)

Tuva Linn sa...

Hei Maria!
Æ vil bare takke for en super team-uke sammen med deg. Tror vi deler samme lidenskap for Guds natur:)Du er et fantastisk skjønt menneske! Æ gleder mæ til å bli bedre kjent med dæ, noe vi får anledning til i neste teamuke:)
Gla i dæ!

Maria den lattermilde sa...

Anders: Tenke du likte den posten ja:) Fint, nå veit eg at d e på Sandane å ikkje i:)

Tuva Linn: Jepp, glede meg t å bli bedre kjent me deg åo:) Du e et stykke supert menneske:) Gla i deg åo:D

Frk. Tjoms sa...

amen!