mandag, november 24, 2008

Eg e såååååå trøtt, eller meir sliten....

Eg håbe du som finne på å lesa detta he d bedre enn meg, for livet mitt for tida e relativt vanskelig. Du kan vel forestilla deg ein dag du bare e super sliten og bare vil ligga på sofaen og slappa av.... sånn he eg d ca kvær dag! ikkje enkelt for noen, hadde nok ikkje klart meg så godt viss d ikkje va for min kjære venninne Tina! Ho e super og me he samme humor=) foreldrene mine forstår ikkje alltid kåffår eg le, og bli noen gonge fornærma tru eg...

Eg lage julekort for tida og d e så morro! D jør at eg gløyme kor sliten eg e også høyre eg på nytestamentet(eller lyd-testamentet, på cd) =) Lære meg nye ting om Jesus kvær dag! Han e ein veldig god følgesvenn og eg veit at han e alltid med meg uansett! t å me når eg føle meg ensom og forlatt;)

2 kommentarer:

Susanne sa...

Ber for deg då:)Har hørt d ska hjelpa;) Og humor hjelpe for alt meine nå eg:D;)Og, ja, nytestamentet på lydbok e jo heilt genialt:D

Store klem

Ingrid sa...

ber for deg jeg også:)