fredag, november 07, 2008

Gud er rettferdig, men livet på den adnre sida er ikkje rettferdig

De siste månedan he eg blitt meir å meir bevisst på at uansett k som skje med meg, så kan ingenting få meg t å slutta å tru på Jesus. Han døde og stod opp igjen for meg! Det er noe eg veit av heile mitt hjerte og ingen eller ingenting kan få meg t å ikkje tru på det! Han e med meg gjennom alt og Hans plan e så stor og bra at eg ikkje alltid klare å sjå sammenhengen, men det betyr ikkje at han ikkje ser den! Han he full kontroll og hans tid er perfekt! =)
Dessuten så elske han deg like høgt som han elske meg;) Han er meir begeistra for deg enn du noen gong kan bli for han! Eg veit det, for det har han fortalt meg! =)
Jesus døyde på korset og stod opp igjen for deg, like mye som han gjorde det for meg=)

2 kommentarer:

Ingrid sa...

det er godt å tenke på:) Gud velsigne deg, Maria:)

_Trine_ sa...

Ååh, fint æg fant bloggen din:D Lenge si ja:D