fredag, desember 12, 2008

I´ve been tagged!

Susanne tagga meg og dermed så må eg: - linke t bloggen hennas
- skrive 5 ting om meg sjøl
- tagge 5 nye som vil gjenta dettan her.

- Eg he blitt veldig flink t å sjå på d positive, i plassen for det negative. I plassen for å heile tida fokusera på d eg ikkje klare, så prøve eg så godt eg kan å sjå på det eg ennå klare:)

- Eg e fan av Jesus og jo meir eg lese/høyre om han jo meir fasinert bli eg av d han gjorde og sa!

- Eg e utruli sta! He alltid våre d og kjem alltid t å vera d... d skje automatisk og eg e som regel ikkje klar øve d;)

- Eg le av alt og alle! D hende eg bare sette i å le og då høyre alle meg, ikkje mulig for meg å skjula meg når eg må le=)

- Eg e gla i mennesker og d merkes nå som eg skjelden e nærheten av andre enn familien...

Hmmmmmmmm.......... må eg tagge noen, hmmmmmm...........
Då får d bli Ingrid, Tonje/btw, Tonje Marie, Malin, Anders! D e bare for moro skyld, så dermed e d ingen tvang! =)

Ingen kommentarer: