tirsdag, desember 23, 2008

Lille Julaften!

Idag he våre heilt utruli! Først så hadde eg planlagt å stå opp kl 9, men våkna i ca kl 8. Så kjørte eg heimante ca 30 min før eg hadde planlagt, men blei ståanse på toppen av kleivan(ca 10 min heimante) fordi d va for lite bremsevæska på bilen. Så eg ringte t pappa og han kom og fylte opp=) Så kjørte eg t ei venninna og bytta pakke med ho=) åsså åt me frokost sammen og eg fekk jordbærsylt og d fær eg allti der=) d e sååååå godt!!
Vidare så kjørte eg innom barnehagen og bytta pakke me ei venninna som jobbe der=) og kjørte vidare nedover dalen. så kom eg t kvinesdal "sentrum" og havna bak ein lastebil og måtte kjøre på tomgang gjennom "sentrum"!! He aldri måtta d noen gong!! å ca midt på øyesletta havna eg bak ein traktor med gravemaskin på tilhengeren! typisk=) Så ette alt dette styret så kom eg t Flekkefjord og ette litt styr fant eg meg ein parkeringplass og ville ikkje flytta meg derfrå før eg va ferdi å handla=) Eg såg på klokka og den va 12 og 1,5 time seinare stod eg parkert utenfor leiligheten t broren min, Jan Tore og familien hans=) Så va eg på besøk hos gullgutten min! =) Han e ca 3 måneder og heil skjønn! Han smile alltid t meg =) =) =)
D va moro å treffa Jan Tore og May uten å ha noen andre med t ein forandring! =) Allti morro å treffa dei! =)

og viss d sgo vera uklart, så he eg ikkje kjørt aleina på ca 9 måneder! =) å eg holdt på å kræsja, men d jekk heldigvis godt! Guds engla som vokte over meg=)

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Så bra Maria! Godt du kan ha noen bedre dager også:) god jul!

Anonym sa...

Jeg har fått ny "blog"-sted, anoaktree.wordpress.com. Ville prøve noe nytt, var lei "blogspot", samtidig litt lei av at nesten ingen kommenterte (ikke mye forandring der ennå... ;).) Ble tagga av Laial for ikke så lenge sida... ;P hehehe... Håper du får noe i posten snart!! Glad i deg!!! :D :D