lørdag, januar 20, 2007

A fun happening

Today I needed the washer to be done, so when I went to see if it was done it wasn`t. Than I just cryed out Pleas be done before ... And it stoped, it was done! So God answered really fast. That was so fun, and Melissa Heck is my witness:-D That was so cool!!

Så e d tbage t norsk;-)
På mandag reise eg t Skottland å d bli moro å utfordranse! Eg glede meg skikkelig, alså! Me sga driva me evangelisering, gå fra dør t dør å invitera menneska t et helbredelses rom som skal starta i februar. Dessuten sga de disippelgjøra åkke, å teamet mitt e d minsta...
Teamet består av: Lyndee som leder, Martin, Jan, Elise og meg! D bli så bra!

Denna veka som he våre nå he me hatt om "Bønn og åndelig krigføring" å d he våre bra å utfordranse!
Noe ho(læraren) va at Gud tale t oss kvær dag. Å d he jort at eg e meir tålmodig i å lytta t Han:-) Egentli så he d så masse at d e kjempe vanskelig å trekka fram ting, hmm... Jo, ho sa at d e i sinne/tankegangen at d mesta av den åndelige krigføringa føregjenge så då e d veldig viktig å ta løgntanka inn under lydigheten mot Kristus!!

Jepp, d va ein kort oppsummering om mitt liv for tida!!
Gud e god, eg digge han å han digge DEG!! Ha d bra å eg digge sikkart deg åo;-)

4 kommentarer:

Melissa sa...

Why yes, that WAS fun! It was a good happening. ;)

Anonym sa...

Jonathan misses his firend

Anonym sa...

Vente på oppdateringa;)klem tonerose:D

Frk. Tjoms sa...

heisann sjønnasen min!!!! d e så kjekt å lesa om kosn du har d!! savne latteren din masse, åg å snakke m dg!
ska hilsa fra hans magnus åg :D løvv ju mass!!