torsdag, mars 08, 2007

Tikken(Jonathan`s idé)

Regler: Hver spiller starter med å skrive 6 rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive 6 ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren 6 nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon

1. Le høgt å lenge av små ting som i utgangspunktet ikkje e så morsomt(jaffal i følge de fleste rundt meg)
2. Som liten fekk eg ein stein i håve. Mens pappa ikkje fekk meg t å slutta å grina for noe, så tok d legen 2 sek til å få meg til å være stille!!
3. Då eg va 3-4 år ville eg så gjerne ha ein pils i familie selskapet! (Eg seie pylsa t pølsa og pils blei då min barndoms forkortelse...)
4. Eg e som regel i godt humør, men bli eg fyst pessimistisk klare ikkje ei gong Laila å få meg i godt humør! (jo, noen gonge!)
5. Noen gonge buse eg ut me ting som absolutt ikkje e passanse i situasjonen...
6. Eg tru på at Eg + Gud = Kan gjøre alle ting!!

2nj, Malin Tangen, Anders, Tonje, Tuva Linn
Lykke til!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flinke du e!

Maria den lattermilde sa...

Takk:)

Anders sa...

Hehe.. va det ein mannleg lege, eller hadde du berre aldri sett ein lege for?

Maria den lattermilde sa...

Nei, han hviska t meg og då måtte eg vera stille for å høyra k han sa... d e jaffal d pappa seie, eg huske d ikkje va for lita... kåoz