mandag, juli 16, 2007

K holde eg egentli på me for tida????

D sitte eg her å lure på...K he eg egentli gjort? For tida he gått alt for fort, får jo kje jort noe av d eg ønske å jøra!
D livet mitt består av akkurat nå e jobbing og planlegging for å få meg støttepartnere til høsten...

Ja, dette e et spørsmål eg får ofte for tida:
"K sga du t høsten?" eller "K sga du studere til høsten?"
Vel, for dåkke som ikkje veit d, eg sga fortsetta me Ungdom i Oppdrag! Vera me på et team i "Byen For Jesus" og bli veranse på Sandane i 2 år! Eg he forklart d så mange gonge at eg orke ikkje legga ut om d nå, men viss du spør meg med å legga ein kommentar så kankje eg gidde legga ut ein blogg her om d:)

Å i tillegg så klare eg såvidt å få besøkt noen få venna her heima, men d bli nok for det mesta Tina! Ho sin heim e min andre heim:) Ho bu aleina og eg føle meg lika heima der, som her heima:p
Ha ein velsigna sommerdag, om d kan kallast d(?)

1 kommentar:

Anders sa...

Du skulle ha vore her på Grimerud!! Men vi snakkast jo snart så det går bra :)