søndag, juli 01, 2007

K skje me blogginga????

Veldig bra øveskrift, elle???
Ette facebook kom, så he alle gått øve t d! Men eg skjønne ikkje så masse a denna facebook, alså! Huske d fysta eg fekk me meg om facebook å d va at "alle" hadde fått d! Eg va i Ecuador å brydde meg katten om å finna ut k detta "facebook-greia" va for noe! Tenk å måtta finna ut a d, når ein e på andre sida a jorda? Så kom eg tbage t Norge å følte meg nesten pressa t å vera på facebook.
Då va d noen som sa at eg måtte vera forsiktig me k eg la ut på facebook, for facebook kan bruka alt d du legge ut t k di vil!! Hallo, at menneska legge så masse dritt ut på facebook e heilt hål i hv! D e så mye kosliare å ha blogg:) Då ser du k dine kjære venna holde på me. På facebook, ja der fatte eg veldig lite, he eg forstått! D e jo kjempe masse der! Fær den eine invitasjonen ette den andre på diverse ting eg aldri he hørt om å ennå mindre fatte k e t...k ting e godt for? Å d stenne ingenting forklart hellar!

Ja, nå fekk eg ut noe frustrasjon, samtidig som eg veit at eg kjem nok t å ha desse tankan for meg sjøl... D e jo ingen som lese på bloggen min lengar...



Nå he eg begynt å jobba=) D e så herlig! De eldre på gamleheimen e så søde å d e så morro å få de t å smila å le og bare få lov t å sjå at dei klare seg fint t tross for sjukdom å alderdom! Digge jobben min:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg blogge kj for eg he sommarferie(+ at internet her e så treigt;))..Men eg fye me på bloggen din eg maria;)klem tonje

Maria den lattermilde sa...

Hehe:) Du e skjønne! Eg tege meg god tid kvær gong eg sga inn på internett;-)