mandag, april 28, 2008

Ho sa d rett før eg forsvant.......

Mens eg sov for noen netter siden så hadde eg ein drøm. I den drømmen var noen a mine gode venner frå videregående! =) Va veldig morro å sjå de igjen, siden eg ikkje he sett de på veldig lenge! Eg huske ikkje akkurat k drømmen gjekk ut på, huske bare at ei venninna av meg gav meg et bibelvers på nynorsk! =) D va veldig godt å høyra d, spesielt frå ho! Ho va ei av jentene som jekk i samme g12-gruppe som meg siste året på vidaregåande. Då eg våkna huska eg fremdeles bibelverset og her e d(på bokmål):

Vær ikke redd, for jeg er med deg.
Se deg ikke rådvill omkring,
for jeg er din Gud!
Jeg gjør deg sterk og hjelper deg,
ja, holder deg oppe med min frelserhånd.
Jes 41,10

1 kommentar:

Malin sa...

Så bra at du huska DET da!!!;) håper det oppmuntra deg mer enn det oppmuntra meg at du "fikk" det i en drøm!!:D GLAD I DEG!!!