lørdag, april 05, 2008

Ting skje...

Jaffal her på bloggen....

Kanskje hellar lite i mitt liv.......

Eg he våre ei veka i Sverige på besøk hos min venninne Malin og min kamerat Kasper=) De e to bra mennesker som eg i løpe a dette oppholde he blitt ennå meir glad i enn før! =) Digge å bli bedre kjent me folk og når folk åpne seg og seie nye ting t meg! D e så digg å få eit lite glimt a menneskesjelen og d som foregår på innsiden av mennesker! D vise bare kor stor og god Gud e! D vise o at me på ingen måte vil forstå Gud fullt ut! D e bare ikkje mulig for oss, me som han skapte! Tru ALDRI at skapningen vil klare å forstå skaperen fullt ut!!

Eg hadde noen gode daga i Sverige og kjenne at eg nå he d bedre enn i påsken =)
He på nytt fått et håp, som eg ikkje fatte at eg kunne gje slepp på! Gud e meir levende for meg idag enn han noen gong he våre for meg og sjøl om eg e i samme tilstanden he eg meir livsglede!! =)

Gud e fantastisk GOD!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så godt Maria! For hver gang jeg hører at noen sier at de har fått håp så får jeg lyst til å juble, det er så flott! Det håpet som kommer fra Herren kan INGENTING ta fra oss! Stå på Maria, hold fast.

Malin sa...

Maria!! FANTASTISK!!!! Jg ble så sinnssykt glad over å lese at du har fått håp igjen!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

Glad i deg!!:D

Maria den lattermilde sa...

Må jo innrømma at d går opp å ned, men d vise egentli bare at eg e ei jenta;)