tirsdag, desember 01, 2009

Eksamen!

Nå har jeg hatt min første eksamen...
Jeg har gruet meg i mer enn 4 uker og til tross for at jeg har fryktet at det kom til å bli ille, ble det enda verre!! Jeg har fryktet at jeg kom til å få skrivesperre eller hjerneteppe eller noe lignende og tror det kanskje var det som skjedde. Og uansett hvordan jeg skriver det her vil du ikke forstå hvor ille jeg syntes det var, fordi du kjenner ikke på alle de følelsene som stormer inni meg og som gjør meg mer utmattet enn jeg har vært på leeeeeenge!!

Men jeg kan jo si at jeg sov utrolig dårlig i natt, jeg var utrolig stressa(og ja det er kjempe enkelt for deg å si at det trenger jeg ikke gjøre, men hvordan lar du vær å stresse når du er i en stresset situasjon?) og jeg fikk ikke til å ordlegge meg og fikk i liten grad vist hva jeg kan. Men mitt håp er at jeg ikke stryker også kan jeg snart(om to uker) ta meg juleferie og reise hjem til Lindefjell og ikke trenge å tenke skole før i 2010! ;)

Ha ein formidabel dag og husk det er alltid noen som er glad i deg! =D

3 kommentarer:

Laila sa...

Eg e gla i deg! Reise du med ein gang? Me blir nok ein stund ette nyttår, så eg håpe eg får sett deg :)

Anonym sa...

Kjenner følelsen. Det er grusomt.
Det ordner seg heldigvis alltid på et vis.
Tar litt tid å komme inn i eksamens opplegget på universitetet synes jeg.

Ha gode dager Maria.

Glad i deg

Maria den lattermilde sa...

Takk! =) Dåkke e gode! Laila: eg reise heim den 16 el 17, men kjem tbage t nyttårsaften, tenkte eg:) sånn som i fjor, så då treffe eg deg og Jonathan =D
Tonje: Ja, d går nok greitt ettekvært. K ti reise du tbage t slovakia etter nyttår?