lørdag, desember 12, 2009

I´m going home =D

På mandagkveld ca kl halv åtte tar eg toget fra Stavanger sentrum til Storekvina. Derfra får eg sitte på med onkel Tom som er på vei hjem fra jobb(han og tante bor ca 500 meter fra mamma og pappa). Da vil jeg endelig få slappe av, kvile og ikke bekymre meg for noe(viss d er noe eg klarer da).

Innen mandag kveld skal eg ha pakket inn julegavene og satt på navn på de. Laget noen julekort og sende dem avgårde og gjøre klar julegaven til Malin som jeg vil sende avgårde mandagsmorgen(om jeg klarer å komme meg ut tidlig da). Jeg vil også pakke tingene mine og alt jeg vil/må ha med meg hjem og rydde/vaske rommet og vaske klær(rent sengetøy til jeg kommer tilbake på nyttårsaften) =D

Hadde våre suuuuupert om eg klarte alt det, men uansett så sga eg klara største delen ;)

Gud velsigne dagen, helga og jula di! =D=D=D
Gud æ gåoe!! =D
God is good!! =D

2 kommentarer:

Susanne sa...

Du e herlige Maria! Eg håpe virkelig du får nyta denne julen, og slappa godt av, å samla krefer:)

Klem

HMM sa...

Ønsker deg god tur hjem og så sees vi igjen til festligheter hos Beavan's nyttårsaften