lørdag, februar 24, 2007

Not everything goes the way you plan!!

This weekend I was suppose to visit my sister in Haugesund, but since the road over the mountain is closed I can`t get there! So I took the train home to my perents today instead! So I`m at home this weekend:D And since I live where almost noone else does I can relax!!



Denna helga sgo eg egentli reisa t Haugesund for å besøke søstra mi, men så va veien øve Haukeli stengt å eg kom meg kje t Haugesund:( Så eg reiste heim idag, lørdag, i plassen for:) Så eg e heima på Lindefjell(ingen manns land) og kan få slappa a me nesten ingen menneska rundt meg!! d bli HERLIG!!

Since I don`t have a picture of my house, I show you the people thats in it...
God bless you all!!:-D

5 kommentarer:

Kasper Tangen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kasper Tangen sa...

Hei og hopp

Va kjipt d gitt. Håpe du får ei fantastiske og avslappande helg.
Nå blir det spennande å sjå om me kjeme oss tebars t Skien. Snakkes

Anders sa...

Eg stottar ditt val, Maria! Eg likar mykje betre bilde av folk enn bilde av hus..! :) Nyt ferien!!

Maria den lattermilde sa...

Kasper: Eg tru nok du kjem tbage, sist eg sjekka va d kolonne kjøring øve Haukeli, så du kjem nok tebage vettu:) Håbe du bli friske:)
Sga prøva å få ein herli ferie:)
Gud e jo allti trofast! :-D

Anonym sa...

Heihei!Lenge sian:)Du he kj tenkt dg bårtøve t rogaland i ferien då??(A)..Klem tonerose;)