onsdag, mars 10, 2010

Eksamen er over og eg e heilt kaka

viss d e ett uttrykk. Eg e totalt utslitt i kroppen og rommet ser ut som om det har vært ett par bombenedslag og etterlagt seg ett kaos så stort eg orke ikkje begynna, for som sagt; eg e heilt kaka.

Eksamenen gjekk greitt igår og eg håpe og tror eg står! Ellers va opplevelsen av eksamen(natta før eksamen, min emosjonelle tilstand og konsentrasjonen veka før eksamen) mye bedre denne gangen enn den var sist og det er ett heilt fantastisk bønnesvar. Herlig å få vera midt oppi det svaret og satse på at det bare blir bedre og bedre for hver eksamen jeg skal ha. Neste er allerede om en måned, men etter det skal jeg ikke ha eksamen før nærmere jul;)
Jeg har nemlig fri fra skolen etter 12 april og det skal jeg nyte. Med tanke på hvor mye jeg har klart og oppnådd det sista året skal jeg virkelig feire etter at jeg har fått slappet godt av;)

Idag e jeg helt utslitt. Det er akkurat som om jeg har hatt en knapp på helt fram til eksamen og nå når eksamen er over er den knappen slått av. Det gir seg virkning i at jeg ikke "må" yte noe og derfor har jeg ikke energi til det heller. Men det er så fantastisk at jeg er feridg med eksamen og jeg klarte å svare så bra som jeg gjorde at det gjør meg ingenting for øyeblikket at jeg er helt "kaka"

God bless YOU!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

stolt av deg, Maria! det virker som du klarer deg utrolig mye bedre nå! du får slappe av litt før neste eksamen da:)klem

Malin sa...

Sååååååå stolt av deg!!!! :D

- og sånn "ps", leser du har fri fra 12.april. Jeg drar direkte til oslo på den 8.nde fra Heathrow, så tilbake på søndagen, som da blir den 11., så vent gjerne "litt" før du kommer på besøk!! ;) men jeg gleder meg MAAAAASSSE!!!!! til å ha lange prater og latter-stunder, og bilde-seeing og bønn, og mer latter med deg!!! Glad i deg!!! :D