mandag, mars 08, 2010

Eksamen i måra

Jepp, så då står neste eksamen for døra. Skulle tatt den før jul, men det orket jeg ikke og dermed kommer den nå. Herligt. Kjenner meg så mye mer forberedt nå enn det jeg var før jul, så det gjør meg ingenting at jeg ikke tok den før jul. Mens nå kjenner jeg derimot at eksamensnervene slår inn og jeg liker det ikke. Men jeg har en uskreven regel om at jeg dagen før eksamen ikkje studerer mer til eksamen. Har jeg ikke klart å lære det til da, vil jeg ikke klare å lære det den dagen heller. Derfor har jeg hatt en intens lese- helg og dermed kan jeg mer psykologi enn noen gang;)

Hvis du leser dette idag, må du gjerne be om at jeg får til å sove i natt. Før jul fikk jeg såvidt sovet noe som helst natta før eksamen og var emosjonelt et vrak gjenno eksamen. Nå er jeg mer forberedt på det som skal skjer og har fått god veiledning av min søster og har flere venner å lene meg på, så har trua på at dette vil gå bra.
Å jeg forstår det slik at selvsikkerhet er halve målet for å klare eksamen. Den er i alle fall større idag enn den var for to uker siden og må si det er bra.
Gud er med og jeg kjenner på meg alle som ber for meg nå og takker Gud for det!

Gud er god, Jesus har stått opp og lever, derfor er jeg GLAD! =D

1 kommentar:

Susanne sa...

Eg ska be:) Masse masse lykke t me eksamen Maria! Du e flink!