mandag, mars 15, 2010

Jeg fikk en D på eksamenen min!

Ja, du leste rett ikke bare stod jeg, men jeg fikk D =) Og det uten å ha klart å svare på det største sprøsmålet på eksamen(spm 1 vektlegges 1/3 av eksamenen og jeg klarte ikke svare på det). Tenk det. Jeg blir stadig flinkere som student. Skal se jeg klarer å stå på neste eksamen også:) Den er bare 4 uker unna og det er innkludert påskeferien. Så påsken blir nok ikke fullt så full av ferie som en skulle ha håpet på. Men så er jeg ferdig med skolen for sommeren etter eksamen 12 april.

Jeg må bare si, GUD ER FANTASTISK GOD! Har du ikke opplevd dette er du nødt å spørre ham om ikke Han kan vise deg hvor GOD han er =D

2 kommentarer:

HMM sa...

Hurra for deg som gjør det godt på skolen!
Jeg blei glad av å lese bloggen din :)

Laila sa...

Gratulere :) Gud e veldig God! Og du e god :) Eg komme te Stavanger tirsdag i påsken. Har du reist hjem te då, eller e det et håp om å treffe deg?
stooor klem :)