onsdag, juni 02, 2010

Godhet festivalen 2010 (i Stavanger)

Dette e andre gongen eg e med på godhets festivalen. Første gangen var første året de hadde det og det var så givende. Da var jeg med å plukket opp søppel sammen med venner=)

I år har jeg vært med i dag og skal være med i morgen, men pga diverse(mest helsa) så har jeg ikke vært m flere dager. Jeg satt på i bilen til en venninne og vi var/er et service team, vi kjører til flere steder og har med mat og drikke til de frivillige. Så vi viser godhet til de som viser godhet;)

Mandagen viste jeg godhet ved å være barnevakt for min kjære, søte niese på 22 måneder. Hun er super herlig, med et herlig smil og elsker når jeg springer for å ta henne(de fleste gangene springer hun helt rolig slik at jeg skal fange ho). Også går hun rundt å sier "bø" og da vil hun at jeg skal gjemme meg og hoppe fram og skremme henne og si "bø" høyt! ;) Herlig og søt. Barn er virkelig Guds gave!

Så fredag til søndag skal jeg besøke min kjære venninne i Eiken. Det blir digg og forhåpentligvis litt avslappende;)

Guds fred og velsignelse!

Ingen kommentarer: