mandag, april 20, 2009

Oldemor 104 år!!!!!

På fredag 17. april blei oldemor 104 år!! Heilt utrli at d går ann å leva så lenge. Du vett d betyr at ho he opplevd begge verdens krigane og den kalde krigen. Ho blei født i 1905!! Ho he opplevd masse og mye av d e heilt umulig å forstå for åkka generasjon. Igår(søndag) va me samla heile familien, innkludert tante Mia frå amerika=) Ho e søstra t bestefar. Heil slekta ette oldemor og d e mange!! Tru ho he 9 oldebran, og flere på vei;)

D va veldi moro å treffa familie og slekt igjen, men eg va overraska øve kor sliten eg blei av d. Låg langflat på sofaen då me kom heim og d varte bare noen tima. jaja, d e jo forsåvidt lenge nok. Eg verka i muskla og va heilt utslått, men d va koselig. Eg e glad i familien min og syns d va synd at ikkje alle i den nærmaste slekta kunne kåma.

Eg e i livet og nyte d så godt eg kan!! =)
Gud velsigne deg, min venn!! =)

Ingen kommentarer: