mandag, april 13, 2009

Så va påska slutt...

Detta he våre ei innholdsrik påske og på sett og vis den verste påska eg he hatt på lenge! I alle fall begynnelsen av påska... Palmehelga starta nemlig med at eg hadde fryktelig vondt i halsen som endte med at eg bare klarte å drikke og eda suppa. Så spydde eg ca 1 døgn også blei eg tett i nasa og fekk slim i halsen som blei gradvis bedre gjennom påsken. Ikkje heilt kvitt det ennå, men d e mye bedre=)

Så onsdagskvelden kom min kjære bror og hans familie=) Herlig! Sjøl om eg må gje opp soverommet mitt når dei kjem på besøk så e d verdt d for å kunne få vera noen daga med bror min, svigerinna mi og deiras lille prinsesse=) Ho e heilt herlig og he nå blitt 8 måneder! =) Ho va forkjøla og hadde feber ett par daga, men d e herlig å få lov å ha dei i hus noen daga, skjønt d e alltid herlig og stille når de he reist. Men kjenne eg savne dei allerede, de reiste ca på slaget tolv idag...

Me he spelt spel, prata, hatt god middag, fått besøk av den andre bror min og hans familie. Dei he ein liten gutt på seks måneder og han e prikk lik far sin!! =) morro!
Hatt gode middag, blant anna and som pappa kjøpte då han va i Danmark=) Dessuten hadde eg besøk av Tonje(2nj) ein kveld og d va såååååååååååååååååååååååå herlig å treffa igjen min kjære venninne=) Ho e bare best! =)

Gud velsigne deg! Jesus LEVER!
kÅoz

Ingen kommentarer: