mandag, april 13, 2009

Utfordring fra Laila, som eg ikkje la merke t me d samme! =)

Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar. Ikke dikte! Hvis personen før deg har samme
bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.

1. Hva er navnet ditt: Maria
2. Ord på fire bokstaver: Mase
3. Guttenavn: Martin
4. Jentenavn: Marianne
5. Et yrke: Matros
6. Farge: monza(en nyanse av rødfargen)
7. Noe du har på deg: mjuke klær
8. Mat: Medisterkake
9. Noe på badet: MaryKay produkt =)
10. Et sted: Molde
11. Grunn til å komme for seint: Motorstopp
12. Noe du roper : mmm
13. Film tittel: Madagaskar
14. Noe du kan drikke: Melk
15. En musikkgruppe: Metallica
16. Et dyr: mus
17. Gatenavn: Marieroveien(?)
18. Bilmerke: Mitsubishi
19. Sang tittel : Mamma Mia
20. Et verb: Å Mingle

Og helt til slutt: Jeg utfordrer Tonje og Helina til å gjøre det samme.

2 kommentarer:

helina sa...

Oi, what have you gotten me into :)
I see if I have a chance to take that challenge. Not so much computer time on this tour you know ;)

I've been thinking about you a lot recently. One reason being that we were visiting Sandane.

I miss you a lot, you are a great girl with very beautiful heart and laughter. And you are beautiful too :)

Hugs from Bergen!

Laila sa...

Eg såg det nå at du har tatt utfordringen :) Marieroparken e min gate hvis du meinte den :)

gla i deg Maria