lørdag, april 04, 2009

kå skje??

Nå he eg endelig fått meg ein diagnose og glede meg t å bli bedre=) Ta ett skritt om gongen, så eg he nå begynt å gå ned t postkassa kvær dag. Dvs ca 100 meter og for deg virke d som veldi lite, men for meg som bare ligge på sofaen dagen lang(eller noe lignende)!

Så nå e spørsmålet, vil eg få ein behandling som vil gjøra meg frisk raskare? Eg he blitt henvist t frihamn senteret, men så vidt eg veit kjem eg ikkje inn der før august og då bli planene om å studere til høsten ikkje noe av, men så e d vel greit siden mitt hoved mål e å bli så frisk som mulig så fort som mulig! Eg vil klare å få et liv som bli meir lik et normalt aktivt liv som mulig! Hadde våre så herlig å kunne tatt ein tur i skogsveien=) Nå bli eg heilt utslått bare ette ein tur ned t postkassa...
Livet mitt e definitivt så anderledes nå i forhold t for ett år siden!!
Eg vil uansett klare meg gjennom dette med Guds hjelp=)=)=)=)=)
Gud velsigne deg!

Ingen kommentarer: