lørdag, juli 04, 2009

Dagen igår..........

Igår, fredag, hadde eg time hos ein ernæringsfysiolog i Kristiansand kl 0900!! D e tidlig, med tanke på at d tege 2 tima å bare kjøra inn!! Så då va eg oppe grytidlig og fekk ikkje slappa av/sove i bilen for lillebror min og pappa prata i ett sett heile veien inn...
Då eg va ferid hos ernæringsfysiologen kjørte pappa meg ned t Markens også handla eg=) Pappa og bror min kjørte heim igjen og eg va på handletur aleine=) D va moro, fekk kjøpt meg ting eg trengte, innkludert antrekk t bryllupet eg sga i om 1 veka og maleting, lerret og masse maling;) d blei masse penga... I tillegg fekk eg bestilt gitar og den kjem i slutten av veka eller begynnelsen av neste(øve neste helga)! =) d glede eg meg masse t! =)

Så då eg kom heim litt før 4, så va eg kjempe sulten, men alt for varm t å koma på noe eg hadde lyst på... Så eg tok bilen og kjørte inn i stusviga og bada! =) D va DEILIG!! Fytti! "Hjalp" bror min me å få flåda ut på vannet og d e alltid moro me flåta! =) Så då bada eg ei god stund også, då eg kom tbage begynte eg å rydda på kjøkkenet;) Mamma klaga litt over kor skitten benkan va og eg orka ikkje rote meir, så då satte eg i gang og va heilt utslitt då eg va ferdig og hadde fått laga meg litt mat...

Tilslutt då d blei tid for senga, va d ALT for varmt og eg fekk kje sove, så eg satte meg og såg litt på tv... då eg la meg igjen sovna eg, men d va kje noen god søvn og hellar ikkje så veldi lenge............:(
Jaja, sga nå jøra mest muli ut av denne dagen fpr d om=)

Gud velsigne deg! =)

1 kommentar:

_Trine_ sa...

Varmen he våre goe men harde ao;)