torsdag, juli 09, 2009

Regn og torden =)

D e regn og torden for tida, i alle fall MASSE regn! =) Men eg he kje noe imot d... då søve eg bedre om nåtta og d ekje så ubeskrivelig varmt. Mens tordenet som he våre her denna veka he våre digg=) d e moro m torden og lynet! =) Kose meg m d...

Eg he funnet ut at eg e elendig på å slappa av og d e ingen god egenskap. He i øve ett år sett på tv for å trenga ute vonde tanka og la verden gå sin gang uten meg. Klarte ikkje gjøra så mye ant og då eg prøvde å bare slappa av blei eg jo angrepet av mine mange ikkje så veldi snille tanka...
Det e åo noe eg ikkje like, alle mine negative tanka. De bare snike seg inn i tankerekka mi også veit eg kje kossen eg sga få de ut og så lenge de e der bli eg jo sliten av å ligga og slappa av:( MEN uansett så e eg jo bedre nå enn eg va for noen mnd sian=) Takk Gud for, Han e så GOD OG TROFAST!!!! =)=)=)

Gud velsigne deg og bevare deg, min venn! =)

Ingen kommentarer: