tirsdag, juli 21, 2009

Ein smart tanke...?

Eg fekk ein smart tanke igår då eg satt og venta på toget(buss for tog) i Stavanger=) Og her e den:

Eg tenkte på at eg på ein måte tege Guds kjærlighet forgitt, eller Han må elska meg. Sånn som ein tege foreldrenes kjærlighet forgitt og tenke at dei må jo elska åkke. Men Gud må ikkje elska åkke bare fordi han skapte oss, men han gjør d på tross av alt. Han veit om ALLE mine tanker, ord og gjerninger. Han veit om alle mine negative sider og mine gode sider og velge å elska meg fordi om! =) D nytte ikkje å streva for noenting for alt som egentlig betyr noe e at han elske meg og ønske å ha et forhold t meg! =) Trenge ikkje streva ette å bli godtatt og elska, for d he eg allerede blit!! =)
Gud e god og han elske meg på godt og vondt!! =) Tru d e d han prøve å læra meg for tida, skjønt d ikkje e enkelt for han...

Gud velsigne deg og fred vera me deg, min venn! =)

Ingen kommentarer: