onsdag, juli 15, 2009

Venner! =)

I helga va eg i bryllupet t Laila og Jonathan! =) Det va et nydelig bryllup og eg lo masse, så med andre ord hadde eg d veldig moro! Laila va den nydeligste bruda og Jonathan den stiligaste brudgommen eg he sett! =) De e begge gode venner av meg og d va veldi moro å høyra familien fortella om kossen de va i oppveksten og sjå bilder og film av de då dei va små=) Dei e perfekte for kvarandre og eg e så takknemlig for at Gud he latt åkke bli venna=)
Eg blei jo kjent me Laila på Tryggheim og etterkvert så blei eg m på Imi i Stavanger og etter vidaregående tok m dts i håba. Så me he mange fellesvenner og noen av dei va invitert i bryllupet.

Marianne, e frå Stavanger. Eg blei kjent me ho på imi og ho finne allti på noe sprøtt eller bare noe uventa. D e allti lika morsomt å vera me ho, men ho he åo ein dypde i seg som du ikkje fær med deg viss du bare e me ho når ho finne på alt d sprøa;) Ho he ein heilt spesiell plass i hjerta mitt og eg e så glad for at eg fekk treffa ho igjen i bryllupet! =)

Så he du Hans Magnus som eg åo blei kjent m på Imi. Han he alltid ein(les mange) gode kommentara på lur og eg le godt av dei. Så då syns eg jo at d e morsomt å vera m han og eg får meg alltid ein god latter! =) Han e ein kjernekar og han e blant de fyst guttan som viste meg at d går ann å stola på mannfolk =) Takk for d Hans Magnus! =) Han he åo ein heilt spesiell plass i hjerta mitt og eg be om at vennskapet åkka sga vara gjennom heile livet! =)

Martin kjenne eg frå imi og dtsen. Han e diggbar! =) Han e åo ein av dei som viste meg at d fins mannfolk som ein kan stola på! =) Han e ein gentleman og respektere deg for den du e. Det lyse av omsorg av han og du bare veit at han vil aldri gjøra noe for å såra deg! =) Eg satse på at me kan få vera venna gjennom heile livet! =)

Så he du romvenninna mi frå dtsen, Malin. Ho he alltid noe på gang, ett ellar ant prosjekt. Ho elske å overraske folk og gjør gode ting for de og ho bli så gira og begeistra, me andre e bare nødt å bli d me åo! =) Når ho ringe bli eg alltid i så godt humør og me kan prata i d via og d breia og fremdeles ha noe å prata om! Digge deg, Malin! =)

Linda, frå dtsen og outreachen på dtsen. Me reiste t Ecuador i to mnd i håba og blei der ganske så godt kjent, vil eg sei=) Ho e ein god venn og eg bli alltid glad når eg treffe på ho. Men då eg såg ho i bryllupet, så va d så surrealistisk! Va liksom ikkje heilt forberedt på å treffa alle dei eg traff! Men eg må sei d va herlig og godt å treffa igjen, Linda! Ho he omsorg for deg og e alltid klar for å finna på noe. Så lenge d innkludere mennesker så e ho klar=) Glad i deg, Linda! =)

Det e andre menneska åo som eg traff igjen i bryllupet eller bare under vielsen og d va skikkelig moro! =) eg tru kje eg sga nevna alle m navn, men d va et skikkelig bra bryllup og eg e sååååååååå ubeskrivelig glad for å treffa igjen venna eg ikkje he sett på alt for lenge! =)=)=)

Eg e glad i dåkke alle! =)
God bless you, my friend! =)

1 kommentar:

Laila sa...

Maria, du Maria! Eg sette pris på deg eg. Alle skulle hatt ein venn som deg :) Veldig gla for at du va i bryllupet vårt, du e herlig!