mandag, september 14, 2009

Åpen himmel

Wow, i helgen var det en konferasne på Imi som heite "Åpen himmel"! =) Heilt fantastisk og du som gikk glipp av den kan virkelig angre! Jeg kan si det sånn at sist uke var jeg skikkelig frustrert og sliten. Sliten fordi det er en naturlig ting når en har den sykdommen jeg har. Frustrert fordi jeg ligger så utrolig langt bak med lesingen og når jeg satte meg ned på torsdag for å lese litt forstod jeg så lite og blei bare så irritert og frustrert at jeg la bøkene fra meg og raste mot Gud, rett og slett. Så i løpet av torsdagen kastet jeg alle planer om å lese på fredagen ut av vinduet(ikke bokstavlig talt, fordi jeg hadde skrevet dette ned i en liten huskebok jeg har). Den eneste planen jeg holdt torsdagen var at jeg skulle ha en liten andaktsbit på "10 på 10" her på fjelltun. Der hadde jeg ikke planlagt noenting, men jeg hadde noen fantastiske bibelvers jeg har skrevet ned i ei skrivebok og lot Herren lede meg=) Det ble fantastisk! Fortalte de som kom hvor enkelt det er å glemme hvor høyt Gud faktisk elsker oss. Leste blant annet dette verset: "For den som rører ved dere, rører ved hans(Guds) øyensten."(Sak 2,12B)!

Fredag morgen våknet jeg med den fæle følelsen av at jeg ikke er i form, så den dagen gikk for det meste t dill, dall og avslapping og en klage telefon t mamma som varte lenge;) I løpet av den samtalen fant jeg ut at jeg skulle gå på Åpen Himmel, for det var antagelig det jeg trengte(like logikken min der alså)
Så i helga var jeg på imi fredagskvelden, lørdagsmorgen kl 10, lørdagskveld kl 19 også igjen søndag ca kl 17! I løpet av denne tiden var jeg like(hvis ikke mer) sliten som de andre dagene. Jeg sov like dårlig, hvis ikke dårligere i løpet av nettene og jeg kjente hvordan jeg var gjennomsyret irritert/frustrert. Følte ikke jeg fikk så my ut av møtene og lovsangen som jeg ønsket. Men sannheten er at jeg begynte å danse under lovsangen og det er det rundt 1 år og 10 mnd siden sist jeg orket!!!!!! Halleluja, jeg elsker å kunne danse for Herrenn!=)
Dessuten så har jeg gjentatt ein god del av det som jeg prata om på "10 på 10" for meg selv gjennom hele helgen. Guds nærvær var sterkt til stede på konferansen og Guds ord ble forkynt på en måte jeg ikke har opplevd før. Marc Dupont er salva av Gud og hans forkynnelser er en god blanding av det som står i bibelen og det som han har sett Gud gjør rudnt seg.

Idag kjenne eg meg rett og slett salig etter ei helg med MASSE Guds nærvær og dansing;)

Ha ei fantastisk veka og Gud velsigne deg! =)
Gud er GOOOOOOOD!!!!!!
(Eg prøvde å skriva detta på bokmål,men som du ser gløyme eg meg ut og dermed er det blanding av dialekt og bokmål)

Ingen kommentarer: