tirsdag, september 22, 2009

Hei igjen=)

Sitte du her å lese?! Heilt utroli at du gidde, eg for min del tenkte eg ville skriva noe smart... probleme e jo bare at den smarte tanken eg hadde forsvant ut a vinduet rett før eg lukka d... Så du kan bare slutta å lesa nå, for det bli sikkart bare noe vas!

Lese du ennå???? Trudde eg sa du sgo slutta å lesa? Eg meine d, d e bare noe vas d ser du jo allerede!!

Sitte du ennå å lese bloggen min??!??! Ja, du må vera veldig interessert alså!

Ja når du sitte her å lese uansett, kan eg jo liksågodt prøva å skriva noe litt mindre vasete;) Noe stort e på gang i livet mitt, men eg klare ikke setta fingeren på k d e. Gud holde på å læra meg noe, men vett fremdeles ikkje k d e, men kjenne på meg at det e bra uansett om d ikkje e d;) viss du fatte? Eg meine alså at utfalle av det kjem uansett t å bli bra, fordi Gud e midt oppi det og då kan d ikkje bli så alt for gale=)
E du ett bønnemenneske(=et menneske som ber t Gud inni mellom eller oftere) kan du godt be for meg =) Eg kjenne på meg at før det blir bra, så blir det utfordrene og en smule vanskelig;)

Takk og Gud velsigne deg og gir deg Hans fred! =)
Gud e god!

1 kommentar:

helina sa...

I will pray for you! And God is up to something, He always is and it is always good because he is a good God. You just keep saying yes to Him on every step of the way!

I really like your Norwegian even though I don't understand all of it :)

Big-big hug to you!