onsdag, september 02, 2009

Igår var det tirsdag

men vil sei at d ikkje var ein hvilken som helst tirsdag! For eg va veldig trøtt og sliten(d e jo forsåvidt normalt) og våt fordi d regne heile tida og eg bli alltid våt når d regne! Så eg va våt på sokkan gjennom to tima m forelesning og på slutten begynte d å bli litt kaldt åo:(
Så ette d va kl ca 12 og eg satte mg ned på ein benk og tenkte at eg sko prøva å gå på nett m dataen min på uis, men fant ut at d visste(og veit fremdeles ikkje) koss eg ikkje koss eg får t. Må jo nevnas at eg he fått ny data, men d e kje grunnen t at eg ikkje fekk d t......
Uansett, så då eg ikkje gadd meir tok eg fram lunsjen for eg va veldig sulten. Plutselig dukke Marius opp og Lisa Marie og de sgo på lagsmøte, som hadde fellesmøte m ny generasjon. D va veldi bra! Eg trengte litt påfyll både åndelig og me venner eg kjenne!! Så ette møte viste Marius meg kor biblioteke e hen, for d ante eg ikkje... Sånn e d å vera ny;)
Så sgo han på forelesning også gjekk eg inn på biblioteke og fant ut at de ikkje hadde den boka eg gjerne ville låna. Noe eg allerede hadde antatt;)
Så går eg ut av bygningen og nedover og plutselig ut av ingen plass seie d bø rett på sida av meg og der va Marius igjen!! =) Han hadde visst ikkje forelesning akkurat då likavel, noe eg syns va greitt! =) Så endte me opp utenfor bygningen m bokhandelen og der ser eg Stine kjem gåans mot meg å Marius. D va så koselig, så prate me litt også må de to gå kvær t sitt, og eg t mitt=)
Når eg tege bussen fra universitete t Mariero må eg ta to bussa og då eg venta på den andre bussen kom plutselig bror t Laila gåanse(og for dåkke som kanskje ikkje veit d e Laila ei a mine beste venna). Så eg prata litt m han og d va koselig! =)

Seinare den dagen ette at eg hadde sett ein film for å kobla heilt ut a bare vera i ein ann verden, så lagte eg middag. Så då eg kom inn på kjøkkene va d ei ann ei der=) Ho he akkurat flytta inn og me prata i flere tima, tru eg. Plutseli va klokka halv 8! Det gjekk utruli fort og d va godt å ha noen å prata litt med!

Så konklusjonen e at Gud såg at eg trengte noen eg kjenne godt å vera litt med og han sendte Marius ++ og at eg trengte å bare prata og d skje at eg lage middag akkurat samtidig som Helen, som akkurat he flytta inn her! =)
Tilfeldig?? NOPE!!
Det finnes ingen tilfeldigheter i mitt liv, for Gud styre d;)
Gud velsigne deg, min venn=)
Du må gjerne gje meg ein liten kommentar;) d sette eg stor pris på! =)

4 kommentarer:

HMM sa...

Høres ut som en kosleig dag.
Gud velsigner!!

Åsen sa...

Te tross for ein våt og klad start, var det jo ein veldig bra dag ser det ut te:D Så herlig kossen Gud styre:)

Maria den lattermilde sa...

Ja, det blei ein god dag tross alt=) Å ja, d e rart å sjå koss Gud virke og styre ting;)

Unknown sa...

Mamma :Nå er eg på Kvitsøy og har lese bloggen din. Er ikkje så flink å forstå dialekt, men fekk med det meste. Kjekt at du treffer venner når du er ny!!
Regner med du fek en fin kveld i Salem i går kveld, hvis ikke Mariane forsov seg!! Skriver som du: Gud er god!