mandag, september 04, 2006

Du kjem ikkje t å tru d uansett....

Jess d stemme! Me hjelp a pappa å Herren klarte eg faktisk å kåma meg t ein plass som heite Oggevatn...D einaste eg visst om d va at d låg på sørlandet rettere ca 20 min frå Vennesla... Nå lure du sikkart på k i alle daga eg sgo på Oggevatn... Jo, eg sgo i 18 års festen t e go venninna! Ja, så va d dagen før(alså fredag) så måtte eg jo kansje finna ut litt meir om kor d låg sian eg sgo kjøra aleina derte. Pappa meinte d sgo gå an å gå inn på gulesider å ekko... Så d jore eg, å tru du kje at dei tegna opp kjøreruta mi på et kart:-D Heilt genialt(!) spør du meg. I tillegg va dar sånn beskrivelse om k vei eg sgo svinga inn på å litt sånn! D besta a alt e at eg faktisk ikkje kjørte meg vill!!!!!! Hallo! Eg klarte å ikkje kjøra meg vill fyste gång eg kjøre t ein plass eg ikkje ane noen ting om! D e bare for utruli t å vera sant!! Må kansje nevna at eg måtte ringa heim ei gång, men hallo?!?!?!?!?!!!!! Åsså sian mamma sgo ha bilen på søndags mårran måtte eg heim igjen på nåtta, ellar eg reiste 12... å sian d va så langt å kjøra konne eg ikkje la vær å stoppa i Eiken begge veian! :-D Noe som bare må vera me e at eg tru aldri eg he kjørt ein vei som virke så øde! Eg trudde eg budde på ein temmelig øde plass, men sga ikkje sei d meir.....
D versta va vel egentli at når eg kjørte heim igjen fant eg meir enn ein vei eg kunne ha kjørt som var raskare... jaja:) Eg e jaffal heil;-D Å d e takket være Gud!

5 kommentarer:

HMM sa...

Gratulerer så mye! Det er vist ikke lenge før du ska i 18'årsdag igjen. Ska du kjøre da og el?

Frk. Tjoms sa...

GRatullllelere :D be s åska du få ;) glede mg t å treffa dg igjen! savne dg masse-massE
:D

Laila sa...

Hehe... Du e flink Maria! Eg visste du kom te å klare det!

Ragnhild sa...

Gratulere med ny blogg:) Begynnt på DTS nå? Kjekt?

Oggevann e kjempekoselig, har någen goe barndomsminne derfra:)

Maria den lattermilde sa...

Ragnhild:
Eg begynne på dts 20 september, så he ikkje begynt ennå:-( Men glede meg veldig t å begynna:-) Så kult at du he våre på Oggevatn...

Eg klarte d takket være mine gode venners bønn;-)