lørdag, september 23, 2006

Villmarkstur/kosetur ferdi

På onsdagen kjørte pappa me meg, mamma, Ann Solveig og Ole Martin i bilen t Skein å dts:-D Jeeeey, eg va så klar for å begynna. Fyst plokka me opp Ole Martin i Krsand. Ole Martin e lille bror min(snart 18 år) og Ann Solveig e venninna t mamma som bu ikkje så langt frå Skien. Me kom t Skien i 4-5 tia å d va så moro å bli kjent me folk å treffa ijenn dei eg kjente fra før:)

Villmarksturen/koseturen:
Torsdag:
En forholdsvis kort gå tur t der me øvenatta fyste nåtta
Mange gøye lega for å bli bedre kjent
Lovsang å bønn rundt bålet
Grilling a pylse å pinnebrød
Seinare va d grilling a marshmellows.... Meg å Tonje hadde sånn y pinne å grilla to marshmellows om gånga å hadde d ufatteli moro:) Eg he fått meg ei go venninna å le i håba me der ja. Eg tok litt sot i ansikte hennar å ho tok ijenn å du ser resultate på bilde....
Litt engelsk prating, ja...
Fredag:
Opp kl 7.
Delt opp i tri gruppe der me fekk i oppgave å holda kvarandre varme. Ingen vanskeli sak d nei. Eller... 1 på kver gruppa fekk seg ein dusj( to bøtte me iskaldt vann)... Heldigvis va ikkje d meg:)
Ette frokosten blei me delt opp i 5 gruppe.
Me fekk fleire utfordringa me sgo takla... D versta va at heile gruppa sgo eta ein heil løk å et glass me appelsin marmelade:( Samtlige måtte spy...
Me laga sang å las i bibelen i håba åo! Ufatteli moro!!
Me blei kjørt t ein plass der di hadde hytta, udedo å sandvolleyballbane...
Sandvolleyballbanen blei godt brukt å eg havne i sanden litt for ofte
Me fekk is å nonstop å peanøtta å sånn goe ting på kvelden... Eg elske is!! :-D
Såg shrek
Lørdag:
Fekk kjempe god frokost.
Hadde ti me Gud
Vaska ut
Kom tbage å fekk dusja :-D :-D
Fleire bilda sjå Tonje sin blogg...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Endeli litt informasjon om ka dåkke drive med. Eg har vert så nysgjerrige for Laila e hemmelighetsfull. Eller ikkje, men uansett. Va du og lam siden du ikkje har vask ansiktet ditt?

Frk. Tjoms sa...

så utroligt kosligt!!
har tenkt masse på dg i d siste!! må slenga mg ein meil om kosn d går! : lellowmanne@hotmail.com
<3 løvv ju kjempe masse

HMM sa...

Hehe, villmarka er bra. Tror du klarte deg bra for det!!!
Guds fred Maria

Laila sa...

Eg e ikkje hemmelighetsfull! Eg har bare ikkje någen data å oppdatere bloggen min på... (hmm dårlig argument, eg sitte jo på ein data nå...)
Kanskje eg ska oppdatere snart...