tirsdag, september 12, 2006

Venninna mi, Marianne!! :-D


Ja, ho bli åo kalt Tjomsen... Eg bare ville bruga denna posten t å fortella om den kula venninna mi som eg kjem t å savna så ufattelig mye når eg reise t Skien på dts... Fyste inntrykket av Marianne e fyst å fremst at ho e ei hyper jenta me godt humør å ein sko aldri tru at ho kunne sitta stille... Men viss noen lurte så kan ho d!! Å spesielt viss du he noe du trenge å prata me ho om så sette ho seg ned, evt jenge ein tur me deg åsså fær du letta hjerta ditt...For ho kan lytta:-) Marianne e virklig ei go´jenta!! Ho bry seg virklig ikkje om k folk meine om ho. Et eksempel va at ho kom i børsdagsfesten t Jonathan i 50 talls klea!! Då hadde ho råppa ein fretex å hatt d veldig moro:-D Ho e seg sjøl uansett! Ein bli nesten tvongen t å vera seg sjøl uansett å du fær tillit t ho veldig fort. Ho e ei verdifull venninna som eg takke Herren for at eg he!
Ja, Marianne eg veit at du lese detta å eg e kjempe takknemlig for at eg he deg! Å kjem t å savna deg kjempe masse!
Eg he mange andre venna som eg e liga gla i som Marianne!! Eg e så ufattelig velsigna av Herren! Bare Marianne e ein stor velsignelse åsså he eg jo mange andre venna åo:-D Eg tru eg e verdens heldigaste! :-D

1 kommentar:

HMM sa...

Så sant så sant! Marianne er en velsignelse for oss som er så heldige å få ha henne som venn!!
Gud fred