torsdag, september 14, 2006

Ein ufattelig digg opplevelse!!!!!

I dag tili då eg våkna slo eg på mobilen å eg hadde fått ei melding med et bibelvers. Det inspirerte meg t å gå ein tur me Herren. Då jekk eg der som eg pleie når eg sga trena ellar bare få meg noe luft. Uansett så begynte eg å beundra Herrens natur og skaperverk. Det fekk meg t å tenka at eg faktisk åo e ein Guds skapning, som igjen fekk meg på tanken at eg ikkje sga kritisera meg sjøl! Eg e jo Guds skaperverk, å kem e eg som jenge ront å kritisere d?
Litt om der eg pleie å gå. Skogsveien føre opp på den eine heia:) Halvveis opp e dar ein bekk som renne øve veien, alså e dar ei bitte lita bru. Å når eg hadde gått opp den fyste bakken så jekk eg rett inn i skogen. Der kom eg t ein bekk som eg antok at va den som rant øve veien. Så eg klatra opp å hadde d skikkelig moro me å finna ut kossen eg sgo klatra uten å skli ellar detta! Ette ei lang stonn kom eg opp t brua å va kjempe gla!! Men så satte eg meg på den eine store steinen og beundra naturen t Gud igjen! Den e SÅÅÅÅÅ vakker! Då sa han t meg at eg e liga vakker som naturen! :-)

Så neste gång du beundre Guds skaperverk, husk du e liga vakker!
Herren elske deg :)

7 kommentarer:

Ann Helen sa...

D va enn fine blogg Maria!:)

Du e goa!:)

Frk. Tjoms sa...

amen! :D så bra:D nå blei eg oppmuntra på dine vegne <3

HMM sa...

Tusen takk, detta var absolutt trosstyrkende! Gud velsigne deg rikt!!!

Laila sa...

Maria du e så kul!
Glede meg te å ver me deg et år på DTS! Tenk alt me finne ut om Gud der :)

Maria den lattermilde sa...

Takk Ann Helen¨
Ja, Laila eg glede meg t å gå på dts me deg åo å finna ut mye meir om Gud!!!! kåoz

Anonym sa...

Maria, du e meg ei hærlige ei ;) D va utroli bra sagt :) Glede mge t DTS å alle latterstundende eg tror me komme t å dela ;)

Maria den lattermilde sa...

Ja latter bli d garantert! d kan eg lova:) Klare ikkje gå så alt for lenge uten å le...Hehe:)Nå e d bare to daga ijenn å eg he endeli klart å begynna å pakka... Merke at d e visst ufatteli mye eg ikkje he tenkt e nødvendi før nå...;-)