mandag, september 18, 2006

Pakking pågår...


Når eg lese på andre sine blogga skrive di om kossen d e å vera på bibelskula å sånt, mens eg jenge heima å bare vente på at eg kan få begynna på dts!! D he eg venta på leeeeenge!! Men i dag begynte eg faktisk å pakka... Noe eg he utsatt så lenge eg kan for eg he ikkje lyst å pakka, for då må eg faktisk finna ut k mye eg sga ha me meg om eg sga ha me meg alle klean ellar bare noen å kansje henta noen seinare...
D som va så enkelt då eg budde på Tryggheim va at d va kje så langt unna kunne bare ta å reisa heim ei helg... d va kje noen big deal, men nå tege d jo eviheta i forhold t(tru eg jaffal)... Dessuten tru eg at d tege lengre tid før eg kjem heim igjen nå enn d noen gong jore på Tryggheim... Hadde då den kjente sjukdommen heimlengsel!! Men he klart å stort sett bli fri frå den nå! He jo tross alt levd 3 år vekke frå heima allerede:)
Men tbage t pakkinga sian d e d som e tema for denna posten, eller va d ikkje d?
Uansett så bør eg jo ha ganske go peiling på pakking nå, men he funne ut idag at d ikkje jenge ann å få go peiling på d område. Så då tege eg me meg alt for mye åsså bli noe a d ståans heile åre uten å bli brukt mens noe bli ijen heima som eg hadde hatt veldi go bruk for.........
Åsså e d dei tingan eg veit at eg kjem t å få bruk for som eg ikkje he!! Ellar eg he et dårlig eksemplar som bare fonke her heima å ikkje ude der dar fins menneska.....

Nok om pakking(sjøl om d e d som e tema for denna bloggen)... Nå e eg klar for å la Herren forvandla hjerta mitt ennå meir enn før... Forresten så he eg jort ein oppdagelse: Jo meir eg bli kjent me Herren jo meir ser eg at eg ikkje veit:)
Ha ein velsigna god dag t neste gong :)

4 kommentarer:

Sandra sa...

Pakking e teit. Kulaste fargen på veggen då:) Lykke te i Skien, min eksamensvenn:)

Anonym sa...

me vente på deg :)

Lisa-Maria sa...

så kjekt å finna bloggen din då! :)
Lykke t på DTS!!!! :)
Store klem !

Frk. Tjoms sa...

hm... pakking e någe herk:P
har du komt fram nå?? hehe så va d d der m å pakka ud då:P kaos d åg:dhehe nedda... d bler nok kosligt!! hils t adle to tri