mandag, desember 04, 2006

Advent å tid for å kjøpe julegaver...

Okey...Så vil eg bare sei t dei som he noen tanka om å kjøpa julegava t meg... Eg liga ikkje å få pynte ting!! For d e så typisk å d bare hope seg opp heima hos mamma å pappa... Dei fleste pynte tingan eg he fått dei siste åran ligge heima hos mamma å pappa, noe t pynt i deiras kværdag å andre ting bli bare stabla vekk... Så viss du vil gleda meg så vil du ikkje kjøba pynte-ting... Sjøl om eg syns dar e ufattlig mange pynteting som e fine...

Så k kan dåkke då kjøba? Jo, eg bli så gla bare for å få ein liten oppmuntring... Kansje et bibelvers, et lite kort me noen ord på ellar noe sånt. Trenge ikkje vera så mye... Detta skreiv eg delvis t Tonje(Eiesland) så sleppe ho å senda ei melding t meg å spør... Du Tonje kan forresten åo bare bruga fantasien ellar du kan senda meg ei melding uansett ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe:D:D Eg las dn øvarste delen a posten åsså tenkte eg at eg følte mg litt troffen dr ja,å så såg eg at du hadde skreve at d t mg au;)Hehe,slapp a:du sga aldri få pynteting a mg ijen;P..Eg deriomot,he ingenting i mot pynteting i gave(A)Kgid

Maria den lattermilde sa...

hehe:-) D va ikkje bare t deg, alså:) Men d e så typisk, viss noen tenke å kjøpa ein liten julegave t meg at dei vil kjøpa pynteting...Hehe...Du kan jo kjøpa Ullvann -sokker;-) Ellar bare vera kreativ:) Gla i deg:):)

Frk. Tjoms sa...

eg vett eg har våre elendige m å hålla kontakten. d e ein av mine svagere sidår, men eg savne dg kjempe masse, åg tenke møye på dokke. komme du jem t jul?
superdupermegatjomse gla i dg!

Maria den lattermilde sa...

Eg veit ikkje om eg kjem t Stavanger i jula, men eg he kjempe lyst å treffa dåkke ijen... Men eg sga på nyttårsleir -tingen me uio(ungdom i oppdrag) å då må eg vera på hamar 27, desember å då e d liten sannsynlighet for at eg klare å pressa meg sjøl heilt t Stavanger:-( Men eg savne deg å alle imi folk masse!!

btw: Eg e nå ferdi me jule/bursdagsgaven t deg!! Så nå kan du bare venta i spenning... :-D