mandag, desember 11, 2006

Min avgjørelse som e binnanse for 2 år...

Jepp, så va d d å oppdatera bloggen som må t inni mellom :-)

STOR ADVARSEL: detta e ein lang post som i bunn å grunn e kjempe kjedelig å lesa så du må vera veldgi sikkar på at du ønske å veda k min avgjøresle e for at du sga gidda å lesa heile denna alså!! Sånn nå e du bil advart!!!!!!!!!!

Uansett så sga eg nå fortella dåkke som gidde å lesa k eg he bestemt meg for... D innkludere to galne gutta som jenge på SOE her på basen... SOE e evangeliseringsskule-ting...Han eine kalle me Ekki å e frå Klepp/Bryne(kjem an på dagen, neida) å han andre kjem frå ein liten plass rett utenfor Sandane(d va der eg va på team fyste teamveka)... Dei e to gutta som ofte fær meg t å le...(sjøl om d ikkje alltid sga så mye t for å få meg t å le då)... Avgjørelsen innkludere forhåpentligvis ei ann jenta som eg ennå ikkje heilt veit kem e... Jo å d innkludere mange ungdomma eg ennå ikkje kjenne... D innkludere seff Gud å hans storhet, godhet, fred å ledelse. Dessuten inkludere d at eg e "bunden" i 2 år å kan kje kåma meg ut a d;-) Noe eg definitivt ikkje he noenting imot!! :-D Så då inkludere d då alså mine to neste år å kor eg kjem t å befinna meg... D innkludere lengar avstand t mamma å pappa enn d eg he nå, som ijen bety at eg kjem t å flytta lengar vekk frå vennan mine heima(noe eg tippe dei ikkje bli så gla for)...

Ein liten pause frå avgjørelsen... Torsdagen i veke 48 hadde me noe som eg tru dei kalte "City for Jesus"- night. Då prata dei om k d vil sei å vera me i et "City for Jesus"-team, ellar "Byen for Jesus"- team(for dåkke litt mindre engelsk forståanse menneska)... Åsså kan eg jo kanskje prøva å beskriva k et "City for Jesus" -team egentli jør å k alt detta jenge ut på... D einaste som kanskje kan vera litt flaut e at eg skrive heilt feil åsså burde eg jo egentli veda veldig godt k d e sian eg he hørt veldi mye om d i d sista...Jaja, uansett tbage t sagen... Et sånt team reise t ein plass(liten by ellar et litt stort tettsted) å he arbeid der. Starte opp nye ting som kanskje krik, viss dei kje hadde d...Prøve å få t samarbeid mellom dei kjørkan som e på plassen å sette igang arbeid for ungdomma å sånt. Å disippelgjør ungdomma å lære dei å disippelgjøra dei som e mindre enn seg. Sånn at når teamet er ferdig på plassen så kan arbeidet å sånt fortsetta for det at "City for Jesus"- teamet trente opp ungdomma på plassen t å ta øve... Ja, noe sånt...Å litt sånn forskjellig... Åsså kan dei som vil kåma me noe å tilføya ellar noe dei meine ikkje burde vera der som kommentar... Hehe...

Så vidare på denna avgjørelsen min som e binnanse i 2 år å som eg prøve å trekka lengst mulig for å røpa d... Uansett, så e d åo noe som innebære at eg må vera vekke frå vennan mine i Stavnger i 2 år ette DTSen min... D e jo litt domt, men Gud lede meg å eg elske d... Eg e kjempe gla for avgjørelsen eg tok, å eg svevde i tri daga ettepå... Tru aldri at eg he våre så gla for ein avgjørelse før... Jepp, sånn e d:-)

Forresten så må eg bare kommentera d at han Anders(klungre) som min avgjørelse innebære he begynt å ta tida på meg når eg le... Så viss du sjekke bloggen hans så kan d vera at du fær sjå kor lenge eg le i strekk:)

Okey, nå kjem d...Ja, eg tru at dåkke muligens e klar for å høyra på k eg he bestemt meg for som inkludere to gutta(galne folk alså;-D) å som innkludere ennå større avstand t mamma å pappa å som innkludere ungdomma eg ennå ikkje kjenne, men glede meg t å bli kjent me:)

Forresten, d e jo kje lenge t eg kjem heim nå:) Sga heim på lørdagen, da e jo kjempe moro!!! Trenge å få slappa a litt aleina, sjøl om eg digga alle menneskan som eg bu me her på basen... D bli kjempe moro å få treffa mamma, pappa, Ole Marin(lille broren min), Jan Tore og May(bror og kjæreste), Jarle og Elisabeth og Elisabet(Bror, svigerinne og søster)... Glede meg nå ekstra masse t å treffa Elisabet, søstra mi, for d va ett team i Haugesund sist vega å då traff dei ho å når dei fortalt om d så savna eg ho jo kjempe masse... Jaja...

I august så reise eg t Sandane å i håba me Anders å Ekki så sga eg starta et "City for Jesus" -team der. D glede eg meg kjempe masse t...Dei e to (som eg he skreve før) galne folk som eg e gla i å kjem t å bli ennå meir kjent me å gla i dei neste to åran... D glede eg meg t... Sian eg åo e ei gal jenta så passe me jo godt i håba!! Eg e så heldig som fær låv å vera me dei t Sandane å begynna d teamet der!!
GUD E GOD!! HAN E FANTASTISK HERLIG!! HAN DIGGE Å BEHANDLA MEG SOM SITT BARN!!
EG E STOLT AV Å KALLA HAN MIN PAPPA!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heihei:)Hehe,eg e kj heilt opplagt nå..Så eg må bare forsikra mg om at eg he sjønt d rett,du sga altså vera i sandane i to år??Klem tonerose:)

Anonym sa...

Jepp, det skal ho..! Og så heite det PÅ Sandane ;) Gleda meg, Maria! Veldig glad for at du vil vere med!! :)

Anonym sa...

Hehe,okey;)Så du sga vera PÅ(!) Sandane i 2 år altså:)Kor i huleste e Sandane egentlig?Hehe;)..-btw

Maria den lattermilde sa...

Hehe:-) Anders e frå Sandane å eg he fått inntrykk av at han(å Ekki) e veldig gla for at eg sga vera me dei t Sandane... D e i Sogn og Fjordane, eg kan visa deg nå i juleferien...Må jo klara å ta turen innom Eiesland i løbe a juleferien:-) Så viss me då he et kart kan eg visa deg meir presist;-) Du e bra, "Tonerose"

Anonym sa...

Hehe,okey;)Hehe,ja d må du:)Ellars kan nåkk eg klara å ta turen t lindefjell:D..Vel,d høres jo egentli ganske gøy ud då:D..Knib Btw..Ps,julepakken e onna konstrusjon..