fredag, desember 01, 2006

Fjellhamar + teachingweek(48)

Nå va d denna oppdateringa igjen...D tege litt lengre ti å kåma seg på internett å få ti t å oppdatera bloggen, men nå kjem d jaffal i granna:-) (d bli sikkart langt, vettu)
Jodå, så va eg på teamveka ijgen å denna gånga havna eg i Fjellhamar! D e i Lørenskog utenfor Oslo... Å denna veka(veke 47) va den mest avslappa vega eg he hatt sian eg kom t DTSen og d va herlig! Akkurat k eg trengte... Grunnen t at detta va ein veldig avslappa vega va at noen a d me sgo blei avlyst å at noen av klubban me sgo på så hang me bare for me skulle ikkje ha noe program ligavel. Vanligvis he me ofte programme me lovsang evt vitnesbyrd, andakten, drama og diverse sånne ting!!
Jepp, så då blei eg godt kjent me folkan på teame mitt:-) Navnan deiras e Marlene, Malin, Morgan, Adrian, Svenna og Even... Me jente fant på navn t åkke sjøl, å d va, Sminkedåkka(Marlene), Jeg kan gjøre det(Malin), Latterkula(Meg) åsså vil eg kje nevna dei andre sine navn sian dei ikkje veit om d :-D Ja, sånn va d... D va veldi moro!! hmm... vettkje heilt k eg sga skriva...hmmm, jo eg kan sei at på lørdagen va me ute i skogen me konfirmanta. Der va opplegge at me va ledara på kvær sin post(seks stykk i alt) og konfirmantan blei seff delt opp i gruppe og kvær gruppa sgo vera på 3 gruppe så hadde me pause å grilla pylse(pølse) å ette pausen så jekk gruppen på dei tri postan som dei ikkje hadde våre på... Ja, sånn va d...

Ja, å denna vega(veke 48) he me hatt om DHÅ(Den Hellige Ånd) og d he våre bra! Læraren kom på mandaskvelden så derfor sga me he undervisning i kveld(fredag) frå 7 å utøve...D glede eg meg t, d sga vera "Holy Spirit night" :-D

Forresten på mandagskvelden hadde me Love-feast, jentan hadde den for guttan her! Temaet va militære å d va kjempe moro og eg e i tillegg gla for at me e ferdige me den... Jo, den va kjempe vellykka... Me hadde imitasjon a guttan å d va utruli morsomt!! Eg va me i kjøkken gruppa så eg va me å laga maten å serverte å greiar... Maten va, forrett blomkålsuppe. Hovedrett: Hamburger me masse godt tilbehør... Sian eg e veldig distrè så klare eg ikkje å huska alt som skjedde å eg tok kje bilda...

I dag skjedde d noe kjempe moro!! Jonathan kom, typen t Laila å ho visste ikkje om d... Eg hadde avtalt å møta han på stasjonen 07.35 her i Skien. Åsså tok eg han me meg t basen å fant Laila å det va kjemkpe morro!! Hehe....Ho hadde ingen anelse å eg hadde problema me å holla meg t tide, men eg klarte d!!!!! :-D :-D

Herren e TROFAST!! Han ønske at du skal tru at han ELSKE deg øve alt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe ja d va morsomt :)
Men eg hade ein liten anelse ;)