tirsdag, desember 26, 2006

Så reise eg t Hamar for nyttårsfestival og arbeidarsamlinga

Jepp, nå he eg hatt ei god jul å slappa a! D he våre så koseli å troffe alle søskenan og dama t den eine bror min(May)...Me va på besøk hos Jan Tore og May i dag å såg på leiligheten deiras, for d he eg jo seff ikkje fått gjort før:) D va kjempe koselig! Å d e bare ein i familien eg føreløpi ikkje he fått troffe å d e kona t eldste bror min, Jarle... Ho treffe eg jo på arbeidarsamlinga:) D bli kjempe moro!! Ho sånn ei gode dama! Ho e som ei søster for meg:-D
Men egentli he eg kje tid t å skriva her, må pakka å styra...D e noe herk! Hehe:)

Gud elske meg;-) og deg åo seff;-)

3 kommentarer:

HMM sa...

Snakkas

Frk. Tjoms sa...

ka ti komme du hit???? savne dg!!!!
*snufs*

Maria den lattermilde sa...

Hei Marianne:)
Eg kjem nok kje t Stavanger før neste gong...Veit egentli ikkje k ti d e... Fær sjå k ti d passe, men viss d ikkje skje før så kjem eg jaffal t sommaren ei gong!! Du e et fantastisk menneske å eg savne deg åo, kjempe masse!!

Hmm: D va moro å treffa deg igjen! Ha ett velsigna år!!