mandag, juni 22, 2009

Familie=)

På fredagen kom eldste bror min og familien(det vil sei kona og den lille jenta deiras på 10 måneder)! Eg va då i Eiken hos min kjære venninne og kom heim lørdags morgen kl 11=) Kl 12++ va d samling i Stusviga(badeplassen) alle onkler og tanter og søskenbarn m familie på mamma si side.
D va skikkelig moro! Då traff eg begge tantebarna mine og alle brødrene mine m familier. Ja, d va rett og slett skikkelig koselig, så lenge eg klarte å holda ut! =) Eg holdt ut eindel tima og d va veldi moro å treffa familien igjen.

Så bestemte svigerinna seg for å bli veranse igjen her når bror min måtte tilbake t Kvitsøy igår fordi han jobber man-fre. Så idag he d våre så fint vær og koselig med besøk. D e så moro når den lille klare å stå når ho holde seg t rekkverket på loftstova og går bortover langs rekkverket mens ho tege tak litt lengre borte...

Poenge mitt e at eg e så takknemlig for mine tantebarn og familien generelt! =)

Tenk om eg bli heilt frisk i løpet av veka?!??????
Gud velsigne deg

1 kommentar:

HMM sa...

Du er heldig som har nevø/nies-er. Jeg har ikke det, men en dag får nok jeg og det.
Ønsker deg en veldig god dag.
Gud med deg