tirsdag, juni 30, 2009

Utdritningslag for Laila! =)

Igår hadde me utdritningslag for Laila! =) ho sga gifte seg om 2 veke og d bli bra. Først måtte ho løse en rebus som fortalte ho kor ho skulle gå, en butikk. I butikken ville d være en person med en ny rebus osv. heilt til hun hadde funnet alle sammen! så fekk ho et fælt antrekk og måtte holda en styrketrening midt i Stavanger og me filma d heila=) Veldi morsomt å sjå på! Så fekk ho bind for øynene og me kjørte t Lutsi(eller noe sånt) og der campa me... d vil sei at eg overnatta ikkje, for d orka eg ikkje. Eg va med fram t ca 10 også henta mammen t Laila meg også sov eg trygt i senga her hos dei! =)
Me hadde grill spyd, marsmellows, bading og mye morro! =)

I tillegg må eg fortella om en liten ting som skjedde tidliare på dagen igår. Eg va me Jonathan og Laila og såg på bryllupskaga og den bli veldi fin! Me va innom ein butikk og kjøpte noe kaldt å drikka også tok eg ein frisk is i tillegg. Så då eg satt i bilen og åt, så begynte den å dryppa=( Så eg holdt hånda under isen, men d drypte bare fortare og meir og meir, så tok laila den og åt litt og så måtte me bare kasta den=( d va morsomt, men dumt, eg e veeldi gla i friskis! =)

Gud velsigne deg!

Ingen kommentarer: